Saturday, August 3, 2013

Pengalaman baru berpuasa sebagai seorang pelajar U -- II

    Asalamualaikum guys :) ..Post tok pasal aku n Adull tido lam asrama time bulan posa sebab malam ya ada Test 1 Math..Pagi,tengahari petang macam biasa lah turun kelas pa ndah,pasya balit bilit,kemas pa ndah,alu kelua kejap g baazar kat depan hostel beli kueh..haha..belenggang lenggang aku,Seh n Adull bejalan nak pegi ke Dewan Makan Gading,pa nya duak mok mempekenalkan aku dengan sorang gadis tok,Zie nama nya,hoho..
    Otw nak pegi DM Gading,singgah sebentar di Kafeteria,betemu ngan Aziah,schoolmate mekduak Adull,sahabat lahh :) ..beloya2,sampe kan nasik x dibeli,udah masok waktu,alu sungke orang,haha..nasib juak lah aek sempat dibeli,lu sungke pake kueh jak mek 3 kat Kafe,abis nyebal kueh,mek 3 ke DMG..
    Sampe ke sia baruk lah aku betemu ngan Zie tek,boleh lah kiut muka nya :) ..pasya mek duak Seh beli nasik n laok k makan..Lepas makan pa ndah,aku,Adull n Seh pun ke tempat exam masing2..Aku ngan Seh sama tempat(Dewan Kuliah 1),Adull kat Audi 1 mun x salah ku..
    Sejam lebeh Test,masa abis,mekrang kelua,ilek2 kat Youth Floor kejap,pasya chow,,haha,kali tok jerak,xmok pegi KFC gik,meli roti kat DM laki jak..pasya balit bilit then tido,haha :D
    Selain dari tido kat asrama,pengalaman lainnya,aku dapat tahan posa juak walaupun banyak dugaan Allah berik,walau banyak ujian Allah berik,tapi aku bersabar jk,Alhamdulillah..pasya Test ya tek,aku dapat 30/50,xpa,lain kali aku coba agik :) ...Bulan tok tek banyak kali ku sungke lua,haaaa,sigek gik,1st time aku makan kat Pizza Hut,sponsor by Adull,time ya aku,nya,can malican oi oi nya(Lea) n As pegi sama,sampe2 Pizza Hut,betemu ngan kawan,Peah@Umi n Yakfa,haha,nang kamboh lah betemu 2 ikok ya,lucu..haha..Selain ya,besungke kat SCR,SummerMall yang baruk juak bukak baru2 tok tek sama ngan Adull,Lea,As n Airin,,hoho,macam sweet,Airin berik Donut ngan aku,hahaha..PASAL YA LAHHH..haha..
    Time bulan posa tok juak lah aku layap bejalan malam sampe balit ahe,sama ngan dak Adull,Seh,Shah,Adli,jalan2 kayo2 kat waterfront..Mun kat kpg,aku layap lepak ngan dak Eby n yg lain2..ternyata semakin kita tua,semakin berbeza pengalaman kita.. :)
   

No comments:

Post a Comment