Friday, June 28, 2013

Mupok Belaja..

    Asalamualaikum..hey guys,kitak orang apa kaba?,kamek tok sihat alhamdulillah jak koh :) ...ermmm,x berasa bah,dah sebulan dah aku belaja kt UiTM kampus Samarahan,so far so good,ku rasa ku lom ada masalah kat sinun,mudahan jak sampe megang skrol diploma kelak ehh ^^, ...
   So far,aku dah ada kad pelajar ku pun dah kinek,and aku dah dapat elaun dah,wahaha,Alhamdulillah lah ada juak k nyenang orang tua ku,aku tok pun bukan orang ada ada juak..Btw,pasal pembelajaran,pembelajaran oke,lecturer ngaja ku pat paham lah,(boleh lah),tapi mun ada yang ku x paham,aku kan tanyak kawan sebelah or tanyak ngan lecturer ya pun..Kinek ku rasa MAT ngan ELC yang mendahului subjek ENT n CTU lah..
    Subjek MAT betemu gik ngan lecturer Cina,Madam Ling,teringat ngan cikgu Bi ku time form 4 n form 5,Madam Ho nama nya,rindu abis ku ngan Madam Ho,time form 5 nya guru kelas mekrang,buah ati anak..eh,back to the point,Madam Ling teach us one by one and step by step,wheter we slow than other class,but Madam Ling teach us until we all understand..wahhh,hebat bi aku..haha..
    Sengan tok jak taipan ku ritok,kelak nyambong gik..daaaa...Asalamualaikum.. :)

No comments:

Post a Comment